Pundarfest.. -.-

Jag hade det faktiskt rätt kul igår, Elin och jag gick
o handlade kebab ( jag åt nästan hela ;) )
Sen kolla vi på film. Sen kom Husse,Pooya,Orre,Omid, Jack och Namir och
nån till kille, kommer inte ihåg hans namn men han hade problem
med sin tjej o så, tyckte jätte synd om han.. Aja sen va de bara
Orre, Omid och Namir kvar, sen kom Assiya & Rebecca, ja & Rebecca
tog en promenad o snackade så det är löst mellan oss nu, jätteskönt <3

Sen drog vi till nån fest på min gård, typ Bfest.. Några va helt bänga o så..
Men aja jag tjänade iaf på att gå dit ;) Hahahaha..
Så vi drog och tjajalala sen gick alla hem så ja o elin somnade
typ kvart i sex imorse eller nåt haha.. Knas. Men aja..

Kate Moss är bara sååå Wannabe mig :)
http://www.bakgrundsbild.eu/bilder/kate-moss.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se