Det spelar ingen roll!

Shit va ja e trött alltså, det är galet..
Aja, rebecka kom hit iallafall och snackade lite med
mig och madde, sen drog hon, och elin kom istället, men då
drog madde.. Haha skadat men aja.. Elin ska snart komma tillbaka
hon måste ju se när min hund kommer, AAH :D Kan fortfarande inte
fatta det! Den stora drömmen är verkligen en amstaff, men egentligen,
jag kommer till 100 % älska den här hunden det vet jag redan nu så det
spelar lixom ingen roll för mig vilken ras det är haha?

Bild från förra Halloween.

Måste försöka smälta allting nu:D
Ja döööörrrrrrrrrrrrrrrr!

Kommentarer
Postat av: CB

haha oj men lycka till med hjunden då :D!

2009-09-15 @ 20:13:29
URL: http://citybitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se