Allt känns skit

Mår som ett helvete, ska käka propavan så jag
blir lugn, får ju mina gråtattacker. Livet är inte lätt just nu
och allting känns faktiskt bara som skit, ligger instängd i mitt
rum och kollar på disneyfilmer, är hungrig men har inte ätit nånting.
Är trött men kan inte sova för det känns som om mina ben försvinner,
varför fattar jag inte.
Har lixom inte fått in i mitt huvud att allt har hänt, såklart jag hoppas
men jag vet inte om jag borde det. Förlorat människor som står mig så
nära på så kort tid. Det kommer lixom upp gamla minnen som gör så jag
knappt kan andas, vill bara sova och vakna så är allt som vanligt igen..
Jag läste det du skrev, men kom ihåg en sak.
Att även fast vi inte är med varandra så har jag
lovat dig att jag alltid kommer att älska dig.


Och min kärlek i livet - Det är bara dig jag vill ha en
kram av, det är bara dig jag vill ha en kyss av, det är av dig
som jag vill bli omfamnad av när jag ligger här och gråter. Fan nu börjar jag
igen haha.. Jag älskar alla, alla gör fel, alla är mänskliga.

Kommentarer
Postat av: felicia

cool design ;)

2009-09-22 @ 16:13:06
URL: http://sheira.blogg.se/
Postat av: ellen

sv; aw tack :D hehe

2009-09-22 @ 20:04:19
URL: http://eswalander.se
Postat av: Mathilda

Men lilla gumman.

Jag förstår hur ledsen du måste vara...

2009-09-22 @ 22:06:50
Postat av: Humla

Tycker så jävla synd om dig :/ ligger själv och grinar pågrund av en kille.. Det är så jävla jobbigt det där med kilar..Fyfan

<3

2009-09-22 @ 23:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se