Snart sweet 16.

Orre och Omid har varit här och Rebecca.
Jag satt inne på rummet och drack pepsi och var allmänt
ledsen bara. Det är jag fortfarande men nu är det helt tyst
och Rebecca har stenslocknat i min säng. Jag gillar verkligen inte
att sova i min säng längre, det väcker waaay to much memories.
Som den gången jag kastade ut Han från sängen, jag har aldrig skrattat
så mycket i hela mitt liv, kände mig som hulken. Nu känner jag mig som
världens svagaste kvinna.

Ska sova i soffan istället, som inatt. Det är 24 dagar kvar till min födelsedag
btw. Sweet 16 :)
http://i.ehow.com/images/GlobalPhoto/Articles/4513731/sweet16cpl-main_Full.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se