sexy hands..

Helluu... En tråkig dag på jobbet,faktiskt..
Inte gjort nåt speciellt utan har mest stått och målat
socklar, det blir tråkigt i längden.. Har blivit förkyld också -.- Fan haha.

Aja, vi drog vid halv fyra tiden och var hemma kvart över fyra eller något..
I övermorgon tror jag det är så ska vi inte jobba i Stuvsta något mer, vi ska
tillbaka senare men inte förrän golvläggaren o alla e klara typ.
Vi ska till Bromma då istället, sen efter det blir det nån fet villa i mälarhöjden.. -.-.

Men ska dra snart igen, måste bara tvätta händerna, FULLA med olja alltså ååh.. :P
De e skitsvårt att få bort hahah..
Ska till handen och hämta mina hemmanycklar, och lämna en klocka.
Skitsexigt..

Men jag skriver mer när jag kommer hem, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se