Sär hund

God morgon.
Vaknade egentligen för ett tag sen då Borak terrade mig
med samtal om att jag skulle gå upp, sen somnade jag såklart om höhö.
Men sen kom han hit iallafall, och jag har blåmärken över hela kroppen,
mitt lår är helt svullen. Tack baby.. Ta det inte på fel sätt hahaha, han
spelade nåt spel igår där dom gör grepp o slåss o grejer, fan vet jag,
är inte så insatt i det där med spel och sånt ;).

Iallafall, följde han till stationen med Bonita, sen hade han bråttom till tåget,
så han sprang, och SÅKLART ska han stanna och ropa på Bonita så hon fick damp,
och började rycka o skälla, sen när han fortsatte springa så fick jag hålla fast
mig i ett träd jag skämtar inte för FAN vad stark hon blev, fucking flipp hund hahah.

Aja, nu ska jag städa mitt rum..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se