Så fort jag hamnar på topp, hamnar jag på botten igen.

Idag har jag sovit hela dagen, mest
för att slippa tänka och få ångest. Tvingade mig
själv att sova de låter kanske lite konstigt.. :P
Imorgon ska jag på möte i skolan ang min frånvaro,
men jag ska berätta sanningen. Orkar inte längre hitta på skit.

Om dom kickar mig, fine. Känns egentligen helt bortkastat
eftersom jag kämpade igenom halva nian och höjde mig med
grymt mycket poäng sen kastar jag bort gymnasietiden..
Men jag är riktigt deppig, mår verkligen inge bra just nu.


Allt går ärligt talat åt helvete.
Som kanske några vet så blev jag osams med
min bästa vän rebecca, vi pratade inte på två månader
eller något, vi fick kontakt när mitt älskade ex gjorde slut.
Min pojkvän som var mitt allt, den jag verkligen kunde lita på
ville inte ha mig längre. Dagen efter hamnade min pappa på sjukhus.
Skolan, tja den går ju också åt helvete. Jag orkar bara inte rycka upp mig..
Känns så värdelöst för så fort jag hamnar på topp så händer det nånting.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du ska INTE skita i skolan. Precis som vi pratade om med dig häromdagen, jag och din mamma, orre & omid. du har kämpat så JÄVLA hårt sista året i nian för att komma in. Det ska du INTE kasta bort så jävla lätt, kommer inte låta dig göra det asså. Vi har hittat tillbaks till varandra igen, som bästavänner. Det va lite tur i oturen eller hur man ska säga.. Det med Lawin e så jävla svårt för dig just nu det vet jag, men du måste gå vidare gumman.. som du alltid har sagt till mig.. Keep Your Head Up. Nu är det din tur! Att se allting framåt.. Det e så jävla svårt jag förstår dig.. Men därför finns vi här för dig, dina vänner, din familj. Jag älskar dig så mycket och det vet du. Mig förlorar du aldrig igen, och hoppas aldrig att jag förlorar dig heller!

2009-10-06 @ 21:14:03
Postat av: Meliiinaa

Skit inte i skolan, du kommer bara ångra dej sen. jag förstår att du har dt jätte jobbigt just nu med tanke på allt som hänt dej, men du har flera som stöttar dej och vill ditt bästa. du kommer att klara det :).

2009-10-06 @ 21:56:59
URL: http://enjoystamma.blogg.se/
Postat av: Joowh

gumman, det låter inte bra alls,

men skit inte i skolan, kämpa för det du

har kvar, jag lovar att du kommer hitta någon ny hur jobbigt det än känns just precis nu så får du inte ge upp,

Du har tillräckligt med problem redan och det ee bättre att försöka gå vidare,

jag finns här, du har massa vänner, din familj alla,

vi finns för att stötta dig,

du ahr jue tillbaka din bäsetvän och om hon ee bra vän ska hon finnas där för dig 24 ni ska kunna prata om prblem och allt,

jag vet att du klara det här du ee stark,

ge aldrig upp!,

kram kusin<3

2009-10-07 @ 14:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se