Pärty.

God morgon! Eller aa typ.
Det blev inget på söder igår, men vi åkte dit ändå
så käkade rebecca o assiya på burger o sådär.
Sen åkte vi till Dalen till en tjej, tror de va hos Shannon :P
Det var faktiskt trevligt, vi snackade o sådär haha uppskattar
alla fina komplimanger om mitt o Hans gamla förhållande <3 :)
Men iallafall, det vart lite knas sen haha, lite mycket dricka och
ett badkar gick sönder :) Jag och nån kille där försökte fixa det
men det gick väl sådär halv bra haha..
Sen åkte vi hem till mig så va de typ jag, rebecca,assiya o jennifer
o typ 10 killar haha.. Ja kände några av dom iaf :)

Det slutade med att vi somnade klockan 6 imorse, ja va helt död.
Orre och jag dansade lite igår, höhö.
Juste igår påväg hem gjorde ja typ high five me alla, trodde aldrig
dom skulle ge tbx men d gjorde dom :) Sen sjöng jag fiiint..


Mer bilder kommer sen, det var mest jennifer som tog dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se