Fotoflipp.. Rebecca+Mickaela=VinLovers. Haha

Tja, sorry att jag inte skrivit något mer hööh..
Men idag har ja o rebecca bara chillat sen kom typ
två killkompisar bara så kolla vi på ' DET ' = skitdålig..
Men är galet hungrig just nu för vi åt bara en fralla så jag har precis
slängt in en pizza i ugnen hehehe =)

Några bilder från igår då, ja o rebecca fick lite fotoflipp =)




Ja.. Jag vet att hon e vackrast på jorden :) Och hon e min bästa vän.. HEHE



Den här tyckte rebecca om :P Vet inte varför.. Ser lite ut som michael jackson
asså..


Och den här vart hon typ galen i.

Miiin bara min :D!

Jag och min boboooo :D
J
Muscle lady i know i know..

Och självklart den vackraste bilden av dom alla ;)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se