Fest =)

Tja! Idag är jag liiite piggare för de blir lite krök här idag.
Låter som ja bara vill dricka hela tiden haha, nä men med massa
människor omkring mig känns allt lite bättre :)
Har iallafall chillat på mammas jobb i nån timme när jag vaknade.
Sen drev såklart världens roligaste arab med mig o mamma, Majdi.
Han e så sjuk hahaha speciellt när han pratar.

Ska ha på mig nåt sånt här idag I think.. Får se:D
Bilder från sommarlovet alltså :)

Ömg checka ansiktet, helt förstörd hahaha..

Skriver senare och lägger in bilder på kläder o sånt onödigt shit :)

Kommentarer
Postat av: ` isabella szerafia.

jo jag förstår det, inte kul det där! =/

Mja, det är väl bra, mycket tjafs med killen just nu, och det känns som om alla i omgivningen är inne i en depperiod!

2009-10-09 @ 15:47:57
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se