I'm Sweeet 16, bilder genom tiderna :D!

Jahaaaapp.. Då är man 16 då :)
Lite bilder genom tiderna.

Jag och Pappa, där var jag nyfödd haha.

Jag, mamma och pappa <3
Okej jag ser helt efterbliven ut, som om jag har brutit nacken.

Haha in tha poool. Är 4 år här tror jag.

Ouf, hade tuttar redan som liten, den ni ;)!

Hahahaha ruffsigt hår och ögonen lyser när man zoomar in. Happy times :)
Kolla mina skor, HAHAHAHAHA

En vän, som varit med under ALLA år. Jag älskar dig Elin!

Jag och Elin igen haha:D

Och igen :D Det var väl runt jul nångång :)

Dödar Elin på våran lilla bil hahahaha, kolla jag. Riktig snorunge,
inga tänder hahaha.

På hotellrummet när vi skulle åka och hälsa på pappa.
Kolla min min, jag var skitlycklig för att det fanns en dusch där.. ? Haha.


Tjoooooooockis hahahahaha. Pojkflicka? Neheeej.. Verkligen inte..

Min kusin Linn, min lillebror där bak, jag med den där fuckface minen,
och min andra kusin nathalie i spanien för många år sen.


Kusin, pappa och Viktor :)

Jag, min lillebror, min kusin nattis, pappa och mamma.

Jag och min kusin Linn för många år sen hemma hos min farmor :)

Jag och min syster haha.


Hur som helst, så vill jag tacka dom människorna som gör så att jag
mår bra, som ställer upp, och dom som alltid kommer att ha en speciell
plats i mitt hjärta.

Pappa - Tack för allt fint du har gett mig, utan dig skulle inte jag varit
den jag är idag, knas har hänt men det spelar ingen roll, du är min
pappa och jag skulle inte byta det mot nåt som finns i den här världen,
jag älskar dig, du är världens bästa pappa.

Farmor - Alla gånger du har ställt upp för den här familjen, hur du orkar,
visst har du och jag haft några problem, men du vet att jag älskar dig!


Mamma - Jag tror inte jag kan förklara med ord hur mycket jag uppskattar
dig och din kärlek du ger. Du är en stark kvinna och jag vill bli precis som dig,
du är min största förebild. Jag älskar dig mamma!


Viktor och Saga - Hahahaha, vad kan jag säga, ni är riktiga snorungar
som jag ibland vill dränka, men jag kan inte. För ni är mitt hjärta. Om nånting
skulle hända er så skulle mitt liv vara över, om nån rör er så säg till mig okej?
Jag är eran storasyster jag finns här för er, tack för att ni finns där för mig i
dom svåraste stunderna, det sjuka är, att ibland när ni tröstar mig, så känns
det som ni är mina storesyskon. Jag älskar er Viktor och Saga!


Rebecca - Min kära vän, min syster, min soulmate. Vem är det som alltid
har sprungit hit så fort det varit knas? Vem är det som alltid lyssnar?
Vem är det som gråter med mig? Det är du. Jag tackar Gud att vi
hittade tillbaka till varandra, utan dig, inget mig, du vet att jag alltid
kommer att älska dig Rebecca!


Elin - Du är den vännen jag har känt under hela mitt liv, du är
den som vet exakt hur jag har det eftersom du har gått igenom
samma saker själv. Sweetie, vi har våra ' pauser ' men när jag är
med dig, då är allt bra. Du är min andra halva okej? Glöm aldrig
bort att jag uppskattar allt du gör, för jag älskar dig syster. ALLTID


Hehe blev lite mycket nu. Kom ihåg att jag älskar er, ni vet vilka ni är!

Kommentarer
Postat av: tantlill

Grattis!!! Vad fint du skrivit om dina nära o kära; jag blir nästan tårögd. ;) Du är en fin och klok tjej, önskar dej allt gott! KRAM från tanten i Trollhättan. ;) :)

2009-10-26 @ 22:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se