Jolt cola & Hitch

Jack kom hit, sen drog Rebecca.
Vi var ute med hunden o tog en promenad, sen satt jag och
spela på min lillebrors nya gitarr, han fick den av min mammas kompis,
inte för att jag riktigt kan spela, och inte sjunga heller.. Men det vart coolt.
Ska lägga in en video nåndag när ja spelar gitarr och sjunger, bli inte rädda bara haha ;)
Men aja, sen har vi lyssnat music och bara chillat.

Mamma var nere hos Anton nyss, han hade videobutiken här i vh
och ska stänga ner och han har massa godis och sånt kvar så mamma
fick lite hehe, så nu ska jag bli tjock :) !


Jolt cola.. Känns som om jag ska nattgibba HAHAHA..

Aja, snart blir det Hitch med Will Smith och Eva Mendes,
båda två är riiiiktigt snygga hööh..
Ger en skön låt också, som jag lyssnat på rätt mycket idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se