Från igår :D

Tjaba :) Inte skrivit nånting idag men vaknade nyss haha.
Jaha igår då.. De va ju Maddes födelsedag så ALLA sjöng för henne
medans hon låg under täcket o dog haha..
Vi chilla runt, drack cider o vin sådär. Lyssna musik, snackade,
ja slogs lite hehe.. Fick höra imorse att ja liknar Pink..
Men det har jag hört tidigare:P Vet inte om ja ska ta de som en komplimang
eller förolämpning hahah.. :)
Sen fick ja typ världens massage av blabla. min rygg är ju fucked up ibland
så de va nice.
Körde på röda läppar igår, ooovanligt =)
Jag och Rebecca!

Va sööööta vi va.. Nattis gömmer sig =)

Körde som sagt på rött..

Cuutie guuurls. :)

Bästaaaaa vän / knasbarn

På balkongen

Ja & assiya :) Knas bild..

Rebecca och Jennifer, sötungar.

Ja & Reebc nördar oss på toaletten, ensamma.. Hahah

Jag dansar me den bästa, haha. Bebi :)!


Ja o boboooo.. Kallar typ alla för bobo.. Speciellt djuren. Hehe.

HahaaaaaaaaHAHAHAHAH

Kuuul Kuul :)

Jag, Blabla och en till bla bla Lagade makaroner och
kycklingvingar.. Haha knas. Men va ska man göra när man e hungrig:D


Tjejer ni får säga till om jag ska ta bort bilderna.. Nu ska jag
hoppa in i duschen & möta en kompis sen. Typ.
Pusssssssssssssar =)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

BOOORAK VRF UMGÅS DU MED ORRAR SKA SÄGA TILL DIN KUSIN

2009-10-11 @ 16:50:59
Postat av: Anonym

BOOORAK VRF UMGÅS DU MED ORRAR SKA SÄGA TILL DIN KUSIN

2009-10-11 @ 16:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se