Bästa scenen i Twilight

God morgon!
Jag stannar inte hemma idag från jobbet höhö..
Jag har bara sov morgon =) Ska till Solna idag och
jobba på Quicksilver som jag sa tidigare, vet inte hur det
kommer bli men det blir väl kul :P Hoho..

Igår gjorde jag inte så mkt, chillade med Borak mest vi kolla film,
TWILIGHT, har inte sett den på aslänge hittade den igår.

Det här är min älsklings scen i filmen, den e så tuuuuuuuung!

Ska ta typ tio i tio tåget till handen, vet inte när jag slutar idag men hoppas
tidigare haha e ju sjuk också, har fått världens förkylning och smärtor i bröstet :/
Nu måste jag käka, klä på mig och sen dra, skriver senare, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se