Tiiiiiiidsfördriv..

Har booooring...

Ta dom 10 ' första ' kill-kontakterna i din mobil.
1. Abbe i tensta ( HAHA )
2. Adam i tensta ( HAHA )
3. Ahmet
4. Tåg alex ( HAHA REBECCA )
5. Alex S
6. André
7. Anis
8. Atilla
9. Borak Baby
10. Mohamed

Har du pussat nummer 7?
På kinden

Känner du nummer 10?
Självklart

Bästa minne med nummer 9?
När vi skulle göra makaroner och jag brände mig
hahaha fail.

Skulle du kunna ge nummer 6 en kram?
Ja självklart!

När ska du träffa nummer 4?
Hoppas på aldrig i hela mitt liv :) HAHA

Hur är vänskapen mellan nr 6 & 7?
Jo den e väl bra I guess:P

Är nummer 5 söt?
AAAaaaw.. jaa haha Elins lillebror.

Vad är det bästa med nummer 3?
Bra humor haha

Första intrycket av nummer 2?
Hmm.. Very very bad..

Hur länge har du känt nummer 10?
Vad blir det.. 7 år eller nåt. I fyran, fast då blev jag mest
bara mobbad av han hahahaha, sen blev de good friendship.

Hur träffa du nummer 4?
Eh.. På ett tåg. ( PINSAMT..) Länge sen, vet inte ens vrf ja har kvar numret.

Har du träffat nummer 6 senaste månaden?
Nopp :(

Har du varit i nummer 9 hus?
Yesbox

När är nästa gång du ska träffa nummer 5?
Man vet aldrig, både Elin och Alex dyker upp när dom känner för det.

Är du vän med nummer 8?
Yah man

Skulle du kunna gå ut med nummer 6?
På dejt? Neeej.

Har du gått på bio med nummer 8?
Noppppski

Vad pratar du och nummer 10 om oftast?
Typ.. Massa olika

Har nummer 4 ett förhållande?
Vet inte och bryr mig inte :P

Har du velat slå nummer 1 i ansiktet?
JAAAAAAAAAAAAAAA

Vad har nummer 2 för favvomat?
Fängelsemat kanske? HAHAH

Vem här är roligast?
Nummer 10, han har jag upplevt mest med.

Vem är tystast?
Fan vet jag :P Tåg alex kanske, hahaha.

Hur träffade du nummer 1?
Jadu, det är en låååång historia. I älvsjö iallafall.
Det slutade i Solna :) Med Rebecca..

Vad skulle du göra om du aldrig hade träffat nummer 9?
Vet ej :P vart deprimerad fortfarande säkert hahaha.

Vad skulle du göra om nummer 1 började dejta dig?
Bli rädd och fly från landet.

Ska börja göra såna här på natten, bara för att jag har tråkigt.. Nu
måste jag SLEEEEEEPIE =) Hörs imorgon, när jag vaknar, nångång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se