Sms skit. Tidsfördriv såhär klockan halv sex på morgonen ;).

Har tråååååkigt...
Har du mer än 20 st sms i inkorgen?
Yaah man.

Vad står det i ditt tredje?
Okej vad säger de

Och vem var det ifrån
Booorak

Är han/hon snygg
Sjäääälvklart!

Smsar ni ofta?
jo :)


vad står det i ditt 18:e sms?
Hehehe privat.. men mitt 17:e sms står det ' haha ojoj:) '

Och det var ifrån?
Booorak..

Är han/hon farlig?
OM han är.. Hahaha

Hur farlig?
Jättefarlig, speciellt om jag inte städat mitt rum :) Hohoh.

Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?
Åh nej, pallar inte kolla igenom.. Hahaha.

Smsar du ofta?
Yee, sådär :)

Hur många sms har du skickat?
Vet inte hur man kollar det. Men den totala
samtals tiden är iallafall 235 timmar, 22 minuter och tio sek;)
Har haft den här mobilen sen förra sommaren tror jag det var.
Har haft tre mobiler emellan den här, gamla då alltså eftersom den här jag
har just nu fuckar upp sig ibland och funkar inte hahaha.

Är du beroende?
Hahaha nej, men det är ju kul..

Vem ringde du senast?
Eeeeelin.

mottagna samtal
Vet inte hur man kollar det heller.. Hoho men mitt senaste
mottagna samtal va från Borak.

snyggast på din kontaktlista?
De finns så mååånga.. Borak, Rebecca,Elin,
jag själv.. Det är väl topp 4 lixom ;) Hahaha.


Om du går in på dina bilder i mobilen, vad är det första du ser?
En bild som jag tagit på min iPhone hehe..

många bilder har du på mobilen?
Kamerabilder 391 st. Vanliga bilder 49 st

Vilken är din favoritbild?
En bild när alla sitter och käkar i Grekland hoho.

Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell:
Svart, guldfärg på sidorna, en Sony Ericsson W660i.
Jag använder inte min iPhone just nu eftersom vi har inte
låst upp den ännu.


har du varit helt ärlig nu?
Yaaaaaah man :)


Ska lägga mig nu innan mamma går upp om en halvtimme,
hon kommer att D-Ö-D-A mig. Hohohooh.. Ska sätta på en film som jag
fick av min bror och hans tjej, fick ju tre filmer, typ sagor höhö :)
Arabian Nights - Tusen och en natt.
http://www.gnetagalten.se/images/00032/0/sony-ericsson-w660i.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se