Sexy eyes, haha.

Det blir inget jobb för mig idag,
och nej de är inte någon ' måndagssjuka '
Vid ett inatt när jag skulle lägga mig och kolla på film
så började jag må riktigt illa och fick kramper i magen,
som imorse då alltså. Om det är så att jag är magsjuk är det inte
speciellt bra att gå ner och smitta ner andra på jobbet. I dessa tider
får man knappt gå i skolan när man är förkyld pga svininfluensan och sånt shit.
Aja, vet ej vad jag ska göra nu, kanske ska spela lite sims o datanörda eller så
ska jag titta på en film. Fick tre filmer av min storebror och hans tjej,
glömde säga tack så om ni läser det här : TACK :D! <3


Hahahah visst ser mina ögon äckliga ut när jag ' gråter ' ?
Det var den dagen assiya tvingade på mig och amina nån
stark grej under ögonen. Fyfan vad vi såg ut alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se