mitt internet e knas..

Alltså i fredags typ så slutade mitt internet att fungera..  Men men
nu är jag hemma hos rebecca så passar på att skriva lite:P

I fredags så kom borak sen lite fler folk hem till mig o så, inget speciellt
och på lördagen skulle jag egentligen åkt till min kusin i skogås
för middag men jag och mamma började tjafsa så jag mötte
Borak o hans lillebror i haninge så kom deras pappa o hämta
oss sen så va vi hemma hos han ett tag.. Sen åkte vi hem till mig
och sen kom andreas niklas o jonas hem till mig så chill kröka
vi lite sen gick dom vidare till krogen, men dom kom tbx HAHAHAHA
Borak o ja sköt med softis på dom, borak sköt dom i pannan, läpparna.
allt, de va så JÄVLA kul HAHA bilder kommer på de när jag har internet
hemma igen! Skriver nästa gång så fort jag kan.. PUSSSSS <3

Hitta en bild på mig på rebeccas data haha.. Ser skitfet ut HAHAHA sexy..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se