Konstig dröm om paris hilton och en sjunkande båt.. HAHA.

Heeellluu.. Sov skit dåligt inatt.. Drömde en riktigt hemsk mardröm.
Jag och min familj åkte typ på kryssning min lillasyster
var inte med, elin min kompis åkte också
med fast bara med hennes lillebror..? Paris Hilton va också på båten haha
fråga mig inte varför hon kom in i drömmen.. Iallafall så började
båten sjunka mitt ute i havet och min lillebror kunde inte göra ett skit,
han kunde inte simma, det kunde inte elins lillebror heller.. ? Egentligen
kan dom ju det men aja.. Sen såg man dom försvinna under vattnet
sen hjälpte paris hilton dom upp haha, sen var hela båten i panik och aa..
Sen kom vi iallafall till en brygga och alla klarade sig, men drömmen uppspelade
sig typ 50 ggr i min hjärna o vissa gånger klarade vi oss inte, o vissa gånger
gjorde vi det. Vaknade iallafall heeeeelt svettig, ush ush..

Aja, då vet vi iaf att paris är en hjälte, och om man åker kryssning ska hon
vara med på båten annars dör man :) ..

http://www.chicainc.com/wp-content/uploads/2009/03/paris-hilton-fox-the-simple-life-long-blonde-blond-hair-cut-style-hot-sexy-beautiful-pics-photos-doug-reinhardt-amanda-bynes-couple-dating-celeb-gossip-blog-news-chica-inc.jpghttp://www.galet.se/bilder/roliga_bilder/sjunkande-bat.jpg

Aja.. Förutom det så sitter jag och spelar café world på facebook,
fick typ 5868 förfrågningar om det så ja skaffade det nu.. HATAR
egentligen alla fb spel men ja måste ändå sköta om min farm..
mitt akvarium,min resturang,mitt café.. mitt lilla djur.. skadat:D
Mitt sexiga café.. Fast de e rätt fult.. Men började igår ju hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se