Inte så liten som hon tror

Rebecca har dragit nu, haha det är helt kaos i min säng
för Belize hoppade lixom runt i den, hon är ju så liten så
det gör ju ingenting, fast sen tror ju Bonita att hon är lika
liten.. Så hon fucka ur i min säng och skulle upp i rebeccas
knä o grejer hahaha min bebi!..
Hon ligger iallafall o sover i min säng nu, och min katt ligger
i mitt knä, den är så jobbig.. Den vägrar ge upp när man kastar
iväg den utan den ska komma o fortsätta o klättra på mina axlar,
slicka i mitt ansikte, leka med mina händer.. Aa Gud vet vad haha..

Här är iaf mitt horoskop, kuul kuuul..
http://www.veckorevyn.com/horoskop/2009/nytt-horoskop-2/index.xml


Kommentarer
Postat av: Joye

Heej ! Jag undrar om du skulle kunna berätta hur man gör på www.morphthing.com du verkar kunna det ser jag i dina tidigare inlägg hehe. Hur man gör när man ska "moorpa" en kändis med en vanlig bild som man har :) PEACEEEEEEEEEEEE din blogg är the fucking BEST!

2009-11-22 @ 15:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se