Handduks snack.. Mobbad ja e.

Så! E klar nu!
Sär dusch förresten.. Vattnet va ISKALLT, sen blev det asvarmt
så jag satte i balsam o sånt i mitt hår, tvåla in kroppen,
sen blev det iskallt igen, började nästan grina för fick ångest
när jag sköljde min kropp men de där kalla vattnet hahaha.

Min lillebror fick lite flipp för att jag ' lånade hans finaste handduk '
Men vafan.. De va jag som köpte den hehehe..
Köpte ju en jamaica handduk till min lillebror i grekland :P
och en bob marley till pappa hahaha och en bild på en naken
tjej till mitt ex hahaah, snäll som man e, mamma fick ingen handduk..
Elin köpte den klassiska playboy handduken.. Jag köpte ingen till mig
själv vilket jag ångrar nu för de fanns tunga handdukar där.. Mobbad jag är
som sitter och pratar om handdukar HAHAHAHA...

Bjuder på en sexig handduks bild tagen
för fem minuter sen, HEHE not.


Önskar att ja kunde flyga eller hade en bil så jag kunde åka
hem till min baaaaaaaby Boraaaaaaaaak.. Men jag är för ung
för en bil, och jag kan tyvärr inte flyga.. Så det blir Gladiator nu istället,
CCCCCCCCCCCIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se