Fuuuunnnnyyyyy...

En bild på en ny (pojk)vän

Borak


En bild på någon du inte kan leva utan

Mamma


En bild på någon du känt hela livet

Elin


En bild på någon med vackert hår

Beyonce, hehe.

En bild på peronen som känner dig bättre än någon av dina andra vänner

Rebecca


En bild på någon som gillar bra musik

Icya



En bild på någon som du alltid har roligt med

Madde

En bild på någon du saknar

Mohamed!


En bild på den vackraste du känner

Mamma

En bild på någon som alltid får dig att skratta

Patric ofcourse!



En bild på din roligaste kompis

Elin, SPIKAT!

En bild på personen med det finaste leendet

Rebecca!


En bild på någon som du var rätt tight med förut

Nella

En bild på två personer som får dig att le även på dina värsta dagar

Madde och Elin


En bild på någon som du kan berätta allt för

Pappa.


En bild som får dig att tänka på ett roligt minne

Gamar i Paris!

En bild på någon med vackra ögon

Saga, syster.



En bild på någon du tänker mycket på och saknar

Tiderna med mohamed, melih och rebecca. Hahaha minnen för livet.


En bild på någon som är som en bror för dig

Hussein



Hunden bet precis sönder mina nyaste klackskor. Jag började
nyss gråta på riktigt, det är dom enda jag har. Pallar inte köpa
nya, så nu ska jag bränna upp ALLA mina skor istället!
Alltså ett par :) Som inte ens e sköna, för bonita har bitit på dom också.
GayLIIIIIIIIIV!!!!!!!!!! sjdkdsjfgiaerjgarfaerfg...

Kommentarer
Postat av: Husse

Hm.. diggar såna dära ''en bla bla'' haha speciellt om man e med på dem! :$



<3

2009-11-02 @ 09:11:06
URL: http://skvallrarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se