Mjukis och klackarna på, snyggt..

Usch vad det var pinsamt imorse när jag åkte hem alltså.
Hade mjukisbyxor, men när jag åkte till Elin hade jag ju vita
tights och klackskor. Så ja, jag åkte hem i mjukis och klackskor,
sååå snyggt ;)

Borak kom iallafall till vh centrum o hämtade mig med moppen, så jag
slapp gå enda hem sådär hoho.
Aja, sen chilla vi, spela the sims, myste bara, åt kebab haha.
Sen kom Elin också o fick sina presenter :)
De va ett  par örhängen o nånting till håret, som faktiskt e good.

Handikappade jag - kvällens gam var också jag.

Jag och Asssi

Sa ju det, kvällens gam.

Försöker visa Madde och Assiya nåt, eller så dansar jag.. Vettefan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se