barnkalas, svullerier, champagne..

Ajaj, keff uppdatering FÖRLÅT!
Men i fredags så kom rebecca, madde elin borak, haydar,ali, ali,
alex.. Om jag har glömt nån nu så ber jag om ursäkt hehe..
Vi gjorde inte så mycket.. Jag drack champagne.. Höhö.
Keff som jag är har jag inga bilder heller.. Ska bli bättre på det
så fort jag hittar kameraladdaren ;).
Jag och Borak dissade iallafall allihopa o gick in o duscha,
mmmmmmmmmmmmysiKt :)
Sen nu idag, lördag.. Egentligen. Så var det barnkalas.
Alla gäster kom inte tycker det är keff stil att inte ens höra av sig
till en sjuåringskalas.. Men jag, mamma och Borak ' skötte '
iallafall kalaset :). Sen lite senare mot kvällen så tog vi
fram sallad o lasagne o bröd så satt ja mamma o borak o svulla..

Min katt ' ramlade ' ut genom fönstret också.. Men den klarade sig.
Ja o Borak hämtade Isak från en festlokal och tog honom hem till
Auror och passade honom, hahaha så söt han halvsov på boraks bröst.
Såg gyyylligt ut :) Han drog iaf när assiya o rebecca kom, jag somnade
hehe o vaknade för en timme sen och klädde på mig och gick hem..
så nu sitter jag här :). Och ska äta nånting sen sleepa tror jag.

Lägger in en gammal bild på mig och Elin i halmstad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se