ÄLSKAR att sova, ÄLSKAR.

KEFF uppdatering idag, jag somnade faktiskt
inte efter det sista inlägget, jag har varit vaken enda sen
dess hahaha.. Hela natten alltså. E galet trött nu men aja..
Borak kom hit vid, elva kanske? Sen har vi bara myst i sängen,
spelat the sims som två nördar, eller aa, han spelade the sims,
jag råkade somna till i sängen hohoho, saknat
haaaaaaaaan :)<3
.. Han drog nyss iaf och
jag har käkat middag och precis borstat tänderna ;)
Time for some sleep for real asså..

Vet inte HUR många av mina vänner som har tagit
kort på mig när jag sover genom alla åren asså..





Orkar inte, det här är inte ens hälften..
Vi hörs kanske inatt om jag vaknar, eller imorgon. Kommer nog vakna
rätt så tidigt imorgon ;) Höhö.

Kommentarer
Postat av: >REBECCA

hahah jag har tagit alla :) till & m den när du va bebis!

2009-11-05 @ 17:34:16
Postat av: Anonym

Haha sure ;) nä men av alla bilder som finns på mig när ja sover har du tagit. Spikat !!

2009-11-06 @ 04:50:16
Postat av: Anonym

Haha sure ;) nä men av alla bilder som finns på mig när ja sover har du tagit. Spikat !!

2009-11-06 @ 04:51:38
URL: http://mickaany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se