VG i provet!

Tjaba, har alltid varit skoltrött, eller iallafall att gå på morgonen men alltid i skolan så vaknar jag upp och är pigg och glad, men nu är det helt tvärtom, kommer till skolan och rätt pigg och väl i skolan somnar jag nästan.. Aya
hade två prov idag, matte i muntligt och jag tror det gick ganska bra, hoppas på ett G.
Och i kemi, där fick jag VG ! Woho :D


Idag åker Lawin inte hit och inte jag till honom, han har blivit jättesjuk och jag har ingen lust
att bli smittad.. Hehe (a)

I skolan, bättre bild på mina kläder, vet att min vita tröja gått upp där nere
men det är fixat nu ;)


Hade lite kul på träslöjden med alla färger, hehe. Såg faktiskt asballt ut! :)

Och nu är jag hemma. Man lägger lätt märke till mina mörka ringar under ögonen..

Nu ska jag göra nåt annat.. Kanske vila lite ;)
Peace and löw / MiiiiiiQa

Kommentarer
Postat av: ` isabella sz

Kul att du fick VG stumpan! :)

2009-05-14 @ 15:49:29
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Lizzy - Här finner du allt!

GRATTIS till VG! hade jag fått de då jävlar hade de blivit fest för hela malmö! haha de händer typ Aldrig. när de väl händer då jävlar e de fest :D så grattis igen





www.MercedesBeeenz.blogg.se



www.MercedesBeeenz.blogg.se



www.MercedesBeeenz.blogg.se







// Liiiizzzyyyy Its My Name! :)

2009-05-16 @ 13:45:05
URL: http://mercedesbeeenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se