Valborg

Åh har typ legat ute hela dagen och solat med mamma och hennes vänner + Orre Omid Husse och Lawin & Elin. Mysigt som fan iallafall.

Lite halvbrun iaf ;D
 Igår var det helt okej, vi grillade skit god mat och gick ner till brasan i västerhaninge

Sen gick jag hem, hämtade lite vin och mötte husse och jack, och Lawin med Elin. Sen åkte vi till handen och mötte
Rebecca, Amina, Assiya, Janise, Alicia och Jennifer och vi tog lite bilder.. jag sjöng nationalsången.. Bilderna kommer upp senare :)
Sen sjöng jag och Elin AIK sången på tåget påväg hem, folk började till & me sjunga med oss haha vi blev ju stolta iallafall.. Aja kvällen körde på och jag hade skit trevligt :)

Brasan i haninge

Suddig bild på mig och Elin, blondinen i gänget igår, haha!

Peace and love / MiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se