Regn + Sol = Kan inte bli bättre

Satt precis ute på balkongen och värmde nacken eftersom jag har så ont i den så jag knappt kan vrida huvudet, smärta säger jag bara.
Tänkte på en grej, på sommaren när det har varit torrt ett tag och luften blir kvav som fan, och när det till slut börjar regna och dom klipper gräset? Det är världens bästa lukt, det luktar så friskt! Tycker det är jätteskönt att det har regnat idag faktiskt, man känner verkligen skillnaden i luften för det är inte torrt längre.

Tänk att stå här uppe, fan vilken makt det borde kännas som man har, grönt gräs och vattenfall, shit va coolt!
http://www.freeride.se/img/content/large/4811.jpg

Men nu ska jag vila nacken lite och lägga mig ner, och inte anstränga ögonen vid datorn eller tvn heller för den delen, har skit ont i huvudet..
Peace and love / MiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se