Rätttegång

Shozan, var inte i skolan idag, anledning va därför att jag inte vaknade, skitdumt av mig i know..  Men satt uppe igår och hjälpte en vän med några problem, kände att det var lite viktigare än att sova.
Idag kom rebecca hit och lämnade ett katthalsband och en kattborste, sen kom rebecka och micke och sen Janise. Rättegång imorgon också i flempan, ska vara där halv elva typ, är vittne alltså, har inte gjort nånting själv hehe..

Lyckades ta en halvbra bild på en kattunge, visst e den gullig :D

Bjuder på en rätt gammal bild på rebecca och mig, rebecca va skitgullig HAHA


Ska spela lite mer thesims nu,
peace and löw / MiiiiiiQa

Kommentarer
Postat av: amelie

hej fin blogg, gå gärna in och kolla min med =)

2009-05-06 @ 19:29:23
URL: http://ameliesliv.blogg.se/
Postat av: REBBBBBBECCCAA

haha ah skitsöt?.. HAHA

2009-05-07 @ 18:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se