Plugg..

Tja, jag råkade somna typ halv sju och så vaknade jag tio.. Inte bra.
Men iaf, har pratat med Lawin i typ tre timmar, han va lite rädd för aliens o sådär HAHAHA sötunge. & så sa han att han ville höra min röst medans han somnade. ( Är jag tråkig? ) Haha nä men har ritat på en serie också, som inte går framåt, ska göra nån symbol av mina initialer för att få G på bilden ( Är aldrig där )
Har haft kul på MSN också, jag och Lawin drev med husse att vi va osams..


Men aja nu ska jag FÖRSÖKA att sova, ska upp rätt tidigt imorgon och försöka plugga vidare på min ' serie ' och symboler men kan gissa att jag aldrig kommer komma upp.. Får väl rita lite på bussen o sådär.. Och på rasten. Kul.
Peace and löw / MiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se