Mina favoriter från melodifestivalen

Tja, igen! Jag somnade om hos Lawin runt 12 efter han och jag käkat frukost. Sen vid typ ett tiden så kände jag att han kröp upp hos mig och somnade han också haha. Vi vaknade klockan 5 (!) Och jag var så jävla yr, så jag svimmade igen..
3 gånger på en dag är inte speciellt bra tror jag..

Aja, fick skjuts hem av Lawins mamma och min och hans mamma träffade varandra för första gången!
Så dom snackade lite, de va rätt kul att se haha..
Men iallafall, nu är jag hemma och är helt tjock i halsen, Lawin har smittat mig :/
Och lyssnar på min älskling just nu

HAN ÄR SÅ SÖT! Alltså, utstrålningen bara lyser! Ryser direkt när refrängen börjar haha,
blir så jävla glad av den här låten, annars skulle jag ALDRIG ha gillat en sån här sorts musik,
men just den här, det är nåt speciellt med den!

Azerbaijan va asgrymma, hade svårt att bestämma mig mellan norge
och azerbaijan faktiskt


Turkiet va också asgrymma!

Och Island, alltså hur jävla fin röst hade hon inte egentligen?!


Aja nu ska jag softa lite
peace and löw / MiiiiiQa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se