konstnär

Godmorgon! Som ni ser så har jag en ny design, tack rebecca baby!
Hon ska fixa till lite sen om hon orkade, typ en bild och sen ser man inte kommentarerna o sådär, men annars va den perfa, my style! :)
Mötte iallafall Jack igår i jordbro och vi snackade lite sen kom jag hem till Lawin och jag softa där, myste galet när alla hade somnat sen :) . Mötte en konstnär på tåget också, haha han va faktiskt cool och började prata och visade sina bilder ( han va poet också ) Haha kände mig lite halvcool sådära, fick visitkort och en bild på ett konstvärk. Men lite skum va han faktiskt .. haha :D

Och tanken med inlägget igår, jag fixade till sneluggen, på nåt sätt.. Blev rätt nöjd
med tanke på att jag fixade med en rakhyvel hahaha


Nu ska jag äta, fick hem massa bröd från Lawin's mamma.
Ingen skola idag, har sträckt typ halsen eller vad fan det kan va.
Peace and löw / MiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se