Kattungarna är så söta!!

God morgon! Måste bara säga att kattungarna blir bara sötare och sötare.. Dom håller på att leka med varandra nu och ligger på rygg och leker med tassarna på kattungen som är över haha, sen börjar dom  gå runt i rummet lite, så GULLIGT!
Okej, nog om det.. hehe. Elin ska snart hämta mig till jordbro och där ska jag hämta min moppe eftersom den står fortfarande kvar där då jag inte fick åka med den när jag hade svimmat 3 ggr på en dag :(

Ska bara ha på mig mina nya reggaebyxor och ett linne tror jag.
En tjocktröja över SÅKLART då det blir kallt att åka på vägen i bara linne..
Det blåser lite oxå, så är det lite molnigt.. BUU :(



Måste borsta tänderna nu, har precis renat ansiktet och är snart redo hehe..
Peace and löw / MiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se