I wanna be a mermaid

Ush är för trött än vad jag borde vara.. Mamma hade gjort kebab med ris och det smakade Grrreat :)
Just nu vet jag inte vad jag ska göra. Bara sitter här och har ingen lust att kolla igenom det där jävla
mattehäftet igen. Hatar volym och sånt där shit..

Och mina kattungar blir bara sötare och sötare för varje dag! Bara så synd
att min digitalkamera inte funkar. Så det blir inget bra ljus och skärpa :(


Ska kanske sätta på nån film, typ nån som tar en tillbaka när man var liten :)
Min favoritfilm var iallafall Ariel och hon var min idol. Jag ville vara en sjöjungfru i vattnet
med långt rött hår och en fisk och en krabba som bästa vänner. Fan.. Det skulle ju vara rätt ballt?
Kan fortfarande låtarna i ariel hehehe...
http://images.easyart.com/i/prints/rw/lg/1/3/Disney-Ariel---Dreams-Under-the-Sea-133716.jpg
Aya!, Peace and löw / MiiiiiQa

Kommentarer
Postat av: olivia

hihi, tackaar :D

2009-05-13 @ 21:02:14
URL: http://oliviaeklovs.blogg.se/
Postat av: S

du borde ha din gammla banner , den var mycket mer grymmare. och bilden på TI var så jävla het. Jag tycker du är lite dum som tog bort de, för när jag spana in din blogg första gången blev jag fett svartsjuk för din banner och bakgrund.

So you know/ peace n loove to you tooo

2009-05-13 @ 21:38:37
Postat av: Humla

Nej asså ni behöver inte betala någonting :)

Kram

2009-05-14 @ 00:38:16
URL: http://sweetalize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se