Grill&film med bästa vänner

Tjena, sitter hos Lawin nu :) Åkte till öran med Elin, vi åkte med våra moppar dit sen softa vi där och fiskade med Lawin, Orre och Husse, plus Lawins littlebrother. Det gick inge bra, inge fisk hehe..

Wiiiiiiie! Kände mig fri haha

Me and may babeeyy.. Mitt ansikte blev lite halvknas i know ..

Men iaf, nu e ja madde elin omid orre och husse här hemma hos lawin
vi har grillat och haft askul. Nu ska vi kolla på filmer o käka chips, hur nice som helst!
Och eftersom jag är hemma hos min baby har jag nån att krama om när jag blir rädd,
fast det är mer han som blir rädd än vad jag blir, HAHA ombytta roller..
Peace and löwwwww / MiiiQa

Kommentarer
Postat av: monika

haha, jo det är sant xD

men som sagt; ja har väldigt svårt att tröttna på låtar som är väldigt bra ;)

2009-05-17 @ 00:17:31
URL: http://monikaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se