Desperata jävlar

Jag är typ ALDRIG inne på playahead, bara ibland. Mest för att jag har miljarder bilder där i privata album o så..
Men jag loggade in på playahead nu på kvällen,. checkade läget. Och jag har fått över 100 gb av olika killar?
Det är fan stört, är dom desperata eller?..

Det här är några av dom. Tjejen va trevligt faktiskt, frågade om tungpiercingen,
men som han högst upp. Vadå string? Om dom kollar igenom mina bilder
( vilket dom gör eftersom jag fick massa kommentarer ) så borde dom se att min kille
är med i albumet? Aya orkar inte kämpa. Måste sova.. Majdi kom precis och skulle sova här,
han fråga om ja skulle ha en arabisk macka haha men ja sket i det, är för trött..

Peace and love / MiiiiiQa

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hejsan.

Jag har svarat på din fråga nu, på frågestunden :P

Tack för att du frågade något xP♥

2009-05-16 @ 09:28:38
URL: http://jojjisen.blogg.se/
Postat av: Lizzy - Här finner du allt!

Haha! Jo tack det är jag verkligen glad för, MER än säkert hälften av alla kommenterer hon och paulina har är DÅLIGA! typ alla hatar dom, för att dom är INTE sig själva.. Enligt mig iaf, dom är säkert jätte gulliga på alla sätt och vis men inte när dom håller på på de viset som dom gör. Dom är små och borde lyssna på de äldre :)

Eller vad tycker du ?



// Liiiizzzzyyyy :) Its My Name!





www.MercedesBeeenz.blogg.se



www.MercedesBeeenz.blogg.se



www.MercedesBeeenz.blogg.se



www.MercedesBeeenz.blogg.se

2009-05-16 @ 11:13:17
URL: http://mercedesbeeenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se