Dåligt humör som fan.

Tidsfördriv? Javisst!

Ta fram mobilen och gå in på kontakter och svara.
 - Har du pussat nummer 2? Absolut inte
 - Vad har du för relation med nummer 20? Mammas bästa vän? I'ts good!
 - När ska du träffa nummer 24? Har INGEN aning.
 - Är nummer 18 söt? Nej, men charmig :)
 - Vad var ditt första intryck av nummer 13? Den va bra :)
 - Gillar du nummer 14?  Såklart jag gör!
 - Har du träffat nummer 3 den senaste månaden ? Nej hahaha
 - När ska du träffa nummer 25 nästa gång? Vet inte, kommer väl käka där nån dag :)
 - Är du nära vän med nummer 23? Ja det är jag :)
 - Har du gått på bio med nummer 4? Nej de har jag inte
 - Skulle du kunna gå ut med nummer 35? Tror jag inte.
 - Vad pratar du och nummer 5 oftast om? Småsaker bara
 - Skulle du kunna ge nummer 9 en kram? Klart jag skulle kunna :)
 - Vad har du och nummer 24 för relation? Vänner, samma cp humor
 - Vad skulle du vilja göra med nummer 26? Ingenting
 - Vad är det bästa med nummer 38? Att han e cpskadad och fett skön :)

Im so sad so sad, min design är SÅ UGLY! O när jag är inne i firefox går det inte att läsa mina inlägg eller nåt. Så använder explorer. Är på dåligt humör för hamnade nyss i en liten fight me brorsan så han har dragit.. Lawin svarar inte på sms den sega kurden och aa, ska snart duscha men först en cigg och lugna nerverna.
Peace out / MiiiiiQa
http://www.sreejith.net/wp-content/uploads/2006/09/angry-guy.jpg


Kommentarer
Postat av: Julia

sånna här saker är roliga:)

2009-05-03 @ 15:56:08
URL: http://www.jsomijulia.se
Postat av: Noely

Fin blogg!

2009-05-03 @ 16:14:17
URL: http://soldiers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se