Bränn upp sidorna med han i.

Jag kan verkligen inte plugga.
Sommaren är så nära att jag har ingen lust att inse att det är prov imorgon och jag kan inte ett jävla skit!
Okej, jag vet vem Hitler är, men han tycker ändå ingen om varför ska vi skriva om han för? Är det för dom som dog?
Jag tycker att man förnedrar dom genom att säga att dom blev dödade i gaskammaren men det är ju sanningen, hur hemsk får en människa va? Han borde inte få vara med i historieböckerna, han borde få bli bortglömd och uppeldad.

Iallafall. Har fått låna ett par skor av min storebrors tjej, SÅ snygga, men SÅ höga.
Tur att man alltid har gått på tå ;)


Måste ta fram den där jävla boken nu. BLÄÄÄÄ.
Peace and löw / MiiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se