Bildbomb från grönalund!

Ursäkta för VÄRLDENS sämsta uppdatering. Men kom hem typ halv ett igår för jag var på grönan, min storebror och hans tjej kom vid sju tiden tror jag också :) Så Alex jag och Elin och Viktor fick skjuts hem när dom stängde för mamma och alla ville åka mycket tidigare med alla småbarn


Bild 1. Mamma såg ju jätteglad ut.. Bild 2. Dvärgar inne i spegelrummet
Bild 3 . Bara en bild Bild 4. Samma här Bild 5. Jesper A.K.A Lilla kycklingen / Chickenface osv..



Dagens klädsel, ( Ja nattis jag vet att det är din tröja du får påminna mig. )

Bild 1 . HAHAHAHA det fulaste jag nånsin har sett
Bild 2 . HAHA ALIENS ATTAACK!
Bild 3. I bergochdal banan! :) på kvällen, drf de e mörkt.

Lägger säkert in fler bilder senare annars blir det för mkt.. Aja hade skitkul, tack mamma för allt!
Och förresten, Insane VAR verkligen insane!
Peace and löw / MiiiQa

Kommentarer
Postat av: Desirée Nilsson

Fan vilken dålig blogg, och ful var du också ;) random som älskar mig asså....

2009-05-03 @ 14:04:00
URL: http://desireenilsson.blogg.se/
Postat av: mickaela

sv: Like I care? Min design är fucked up och du kollar på bilder ifrån skrattkammaren. HAHA naaw, det är ju NÅGOT fel i din hjärna!

2009-05-03 @ 14:56:15
URL: http://mickaany.blogg.se/
Postat av: felicia

haha orka i ett kommentarfält x)

2009-05-03 @ 15:55:44
URL: http://bfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se