Är i brandbergen

Hejsan! Sorry för dålig uppdatering, men igår var jag, danne ida och lawin i stan och jag köpte lite grejer, visar sen när jag kommer hem. Sen åt vi god mat på kungshallen och kollade bio, natt på museet 2 hehe..
Därefter drog jag och lawin hem till mig och fixade oss, mötte elin och madde.
Förresten gav en snubbe mig gratis bensin, skit schysst haha.
Sen åkte vi till husse och det var lite folk här.
Vi fick 100 kr av husses brorsa sen gick jag madde och jack och käkade kebab kl 2 på natten i brb centrum,
vi hade astrevligt iaf :)

Elin och madde äter chips på golvet..

HAHAHA, Husse och Lawin håller om varandra och dissar mig.. SÅåååå nice!


Är fortfarande i brandbergen, vi har ätit hos husses syrra och nu softar alla bara..
Peace and löw / MiiiiiQa

Kommentarer
Postat av: elin

hahah tack för att du glömmer mitt namn.. de står du madde o jack, ja känner mig liteee utstött ;)

2009-05-24 @ 19:28:44
Postat av: Jack

HAHAHAHA

2009-05-25 @ 23:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se