Äntligen har jag hittat kläder!

Woho! Har äntligen beställt min skolavslutningsklänning
+ ett par skor som jag kan ha på både bal, avslutning och annars också :)
Och en bikiniöverdel, skippade underdelen för ska köpa knyttrosor

Skorna, Fast inte bruna, utan i svart färg. 199 kronor!

Klänningen, gick på 499 kronor. Men behövs ju inte bara användas till en avslutning :)

Och bikinin, dock bara överdelen,  149 kronor

Förresten. Så fort jag får göra tatto så ska jag göra där hon har.
Fast en skorpion som slingrar sig upp och så ska det stå Mickaela pytttelitet längs med skorpionen's
kropp. Hur nice?! :D

Nu blir det food for me and my familia!
Peace and löw / MiiiiiQa

Kommentarer
Postat av: maliin

asfiint :)

2009-05-13 @ 22:14:58
URL: http://mmaliinh.blogg.se/
Postat av: Sandra

har också klänningen fast i korall färg, fick hem den igår. De är jätte fina.

2009-05-14 @ 21:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se