Vårvårvår!

Godmorgon, kan inte säga att den är så jätte god för mig för jag somnade typ vid fem inatt, vet inte varför men kämpade verkligen för att försöka sova och låg och vred mig som en halv ihjäl trampad myra haha.. Aja jag gick upp iallafall! ;)

Idag så ska jag antagligen till Lawin så kommer säkert inte blogga något mer idag än just det här.. För han är lite trög på att fatta vinken när jag vill låna datorn och kolla runt lite.. Aja killar är killar!


Såhär låg iallafall katterna inatt och jag känner mig alltid lika taskig när jag ska ta
bort dom, så jag kringlar lixom runt mina ben istället haha

Det här VILL jag ha på mig idag.. Men det är säkert för kallt.. Kanske om man tog typ svarta
tights under? Vet inte ens om det kommer se bra ut haha men tröjan behåller jag iallafall,
den är nice, helt okej, Fast sen brukar inte jag riktigt bry mig.. Men det är faktiskt vår!

Börjar i vilket fall 5 i 10 och har typ idrott på morgonen tror jag.. Skönt? Näää inte alls!
Hittar inte heller några användbara hörlurar, eftersom dom jag låna av rebecca har lixom gått av
haha, men ska försöka fixa dom om hon vill ;).

Aja ska dricka upp min xray, borsta tänder och sätta på mig lite mascara sen är jag klar.. =)
peyyz and löööööw / MiiiiiiiQa


Samla poäng, byt in mot presentkort på märkeskläder och massa andra prylar.
 Enklare än dom vanliga gamla sidorna

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Ja alltså, jag får anfall av sånna kommentarer! Haha.

2009-03-19 @ 10:10:24
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: tess

sv; gina tricot:)

2009-03-19 @ 10:28:14
URL: http://jahtess.blogg.se/
Postat av: Rebuc

polackii! hahahah.

va leker du kissie poose.. hahaha loveya girl

2009-03-19 @ 18:55:01
Postat av: Babbi - [Design & Foto]

Hej! Är du intressrad av ny design är du välkommen in till min design sida, ha en fortsatt trevlig kväll!

2009-03-19 @ 18:57:01
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se