mat mat me me

Trött passar till 100 % in på mig just nu .. Jag kom en timmes försent men frank blev inte såå sur som jag trodde iallafall ;) Somnade iallafall halv sex imorse och gick upp nån timme efter.. jag hade egentligen tänkt att vara uppe hela natten fast ja la mig i sängen o kolla på .. titanic ( inte ovanligt ) och somnade..

Jaja snackade lite me wille och andré efter skolan.. finnen and negro.. dom e sköna haha ;)
Gick hem o väntade på maten.. fyllt på mitt kompis nu iallafall :)

ME! ME ! ME ! , allt handlar om mig.. HAHA sajjk

mina örhängen ser typ gråa ut, men dom är guldiga :) . Använder oftast inte små örhängen ..

hittade dom här skorna, kanske nån av dom ska jag ha på skolavslutningen..
fast dom ena är väldigt smala och dom andra gör så det ser ut som man har riktigt
avlånga fötter, big foot? Nää men jag vet inte ens vilka som passade mig bäst.
Använder aldrig högklackat även fast jag trivs bäst i dom då jag går på tå naturligt..
Tyvärr tror vissa att de är för att jag vill se längre ut, men så är de inte HAHA :D
Gått på tå hela livet ;) jag ser ut som ett handikapp när jag går normalt, väldigt obekvämt..

Jag skuttar fortfarande omkring när jag är 15.. haha..

Typ köttfärslimpa ( hemlagad ) potatis, stekt lök och majs , brunsås :D yyyööömmie!

Dessutom lagade vi mat idag i skolan, hemkunskap på mondays..
De va nån afrikansk maträtt som va skitgod , tycker jag :)

För 2 personer
Koka 1 ½ ris i 2 1/4 vatten, stek en halv lök i olja, när riset nästan är klart blandar du i riset med löken.
Hacka en halv paprika häll i blandningen, krydda med chilipulver salt peppar vitlökspulver.
En halv burk med krossade tomater :)
Vissa hade räkor och skinka i sina, men jag gillar inte nåt av det så wille som jag lagade med fick nöja sig.
Klassen sa att de såg ut som vi hade bröllopsmiddag. Men vadå låt oss :)? hahaha

Nu måste jag duscha, fryser som en eskimå i typ bara trosor ;)
Peayz and löööw / MiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se