hur snuskiga är tjejer egentligen?..

Näpp, ingen skola för mig inte.. precis när ja skulle gå så fick jag världens hostattack och både det ena och det andra hände.. har tydligen skrapat upp halsen så pass mycket att det blöder där nu också, inte så nice..

till en helt annan grej, smart citat Mariah..

Mariah Carey: "När jag kollar på tv och ser alla dessa stackars svältande barn världen över, kan jag inte låta bli att gråta. Jag menar, jag skulle älska att vara så där smal, men inte med alla flugor och så mycket död och grejer"

yeah.. bra sagt mariah.. ?


Läste vecko revyn, dom har gjort ett test för tjejer om hur snuskiga vi egentligen är, here it comes. ( kommer ta ett tag att skriva upp haha )

Använder du toapapper i trosorna om du har slut på bindor eller tamponger?
Va? Gör folk det? 14 %
Det har hänt någon enstaka gång, men jag gillar det inte 69 %
Ibland, under en fattig månad 7 %
Ja. Toapapper fungerar ju lika bra som en binda, så varför inte? 1 %

När du har mens och du har blött igenom, vad gör du av dina trosor?
Jag slänger dom! Mens i trosorna? Brrr 6 %
Lägger dom i tvättkorgen, på momangen 75 %
Jag har alltid bråttom på morgonen, så jag dumpar dom på golvet och tar upp dom senare 10 %
Jag är väldigt slarvig av mig, det händer att jag låter dom ligga på golvet i flera dagar 9 %

Vad är din inställning till hår?
Så fort jag ser strån ligga i mitt hem plockar jag upp dem och slänger. Hårstrån känns ofräscha 38 %
Hårstrån som ligger i handfatet eller duschen är inte störande. De ligger kvar ett tag innan jag plockar upp dom 44 %
Äsch, jag rensar avloppet när det är igenproppat med hår 18 %

Hur ofta bäddar du rent?
Varje väcka, utan undantag, inga kvalster i mitt hem! 8 %
Varannan vecka, jag har läst att det är lagom 31 %
Ungefär en gång i månaden 50 %
Oh, tyvärr först när lakanen är fläckiga 9 %
Det är lätt hänt att det inte hänt förrän det luktat om lakanen 3 %

Vad gör du av dina naglar när du klippt dom?
De hamnar automatiskt i soptunnan eller toastolen medan jag klipper dom 51 %
Jag plockar alltid upp dom naglar jag ser och slänger dom 34 %
De dammsugs väl upp för eller senare och kan lika gärna ligga där de ligger tills dess 15 %

När du klipper tånaglarna, var gör du detta?
vid soptunnan eller ovanför toastolen, de äckliga naglarna ska inte få smita iväg ut på golvet! 59 %
I duschen, när naglarna är som mjukast 9 %
I soffan, då kan jag titta på tv samtidigt - att slå två flugor i en smäll är min melodi 13 %
Det har jag aldrig tänkt på. Jag klipper dom där jag råkar befinna mig- i hallen, köket, vardagsrummet 16 %
I sängen, oftast innan jag ska krypa till kojs 4 %

Vad är din inställning till att kissa i duschen?
Det är äckligt och jag skulle aldrig göra det! 18 %
Jag gillar det inte, men i nödsituationer har det hänt att jag har kissat 37 %
Det händer att jag kissar i duschen då och då, men jag föredrar såklart toaletten 37 %
Att kissa i duschen är en liten vana jag har 14 %

Hur ofta byter du strumpor?
Det blir mycket att tvätta, men jag byter varje dag, ibland flera gånger om dagen 59 %
Varannan dag är lagom. Strumpor blir inte smutsiga efter bara en dags användning! 33 %
Först när de luktar tåbira 3 %
Efter fler än tre dagar. Ingen luktar ju på mina fötter ändå 4 %

Hur ser du på städning av ditt badrum?
Jag gillar inte bakterier, så jag städar mitt badrum minst en gång i veckan 32 %
Det är viktigt att ha det rent när man får gäster, det är bara inför besök jag städar 15 %
Inte mitt bekymmer, någon annan städar badrummet hos mig 16 %
Först när spegeln och toastolen ser allt för smutsiga ut städar jag, varannan eller vad tredje vecka typ 34 %
Jag vill tyvärr inte tänka på hur jag beter mig. De kan gå flera månader mellan varven 3 %

Hur avslappnad är du när det kommer till att fisa inför kompisarna/pojkvännen?
Om någon skulle höra mig fjärta skulle jag aldrig kunna se dom i ögonen igen, fiser aldrig öppet! 29 %
Shit happens inför vännerna, men jag skulle aldrig vilja prutta inför en pojkvän! 49 %
När jag har pojkvän fiser vi inför varandra 18 %
Mycket! Jag fiser ofta inför alla jag känner, jag har inga hämningar 3 %

Hur okej är det att använda samma trasa i köket som i badrummet?
Fy, det är inte acceptabelt och jag har aldrig gjort det 32 %
Det är inte ok, men det har hänt att jag bara haft en trasa till hands och därför använt den 15 %
Som sagt, någon annan städar hos mig 16 %
Det är lugnt, så länge ingen ertappar en 34 %
Äsch, vem bryr sig? Jag använder samma trasa till båda rummet om det behövs 3 %


Okej lite äckligt är det, tjejer e faktiskt rätt snuskiga av sig..

Nu ska jag göra is till mitt isvatten för att slowa halsen lite..
Ta varmvatten och frys, de fryser snabbare än kall vatten :)!

peace and löööööööw / MiiiiiiQa

Kommentarer
Postat av: Cazzis

Mariah Careys citat.. suck :P

Hahahah. tjejer är rätt snuskiga av sig ändå ^^

2009-03-02 @ 11:54:17
URL: http://cazzis.blogg.se/
Postat av: jennie

Usch vad äckliga vi är! :P









HAR DU HUMOR? VÄLKOMMEN IN!



http://jenniesplace.blogg.se



2009-03-02 @ 18:29:28
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: jennie

Sv: Haha det visste jag faktiskt, jag vet så mycket onödigt :P Men det var faktiskt så att två tjejer har gjort en tidining som projektarbete och då hade dom med en sida med Visste Du.. och då var den med grisen med ;P





2009-03-02 @ 18:40:11
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se