honeyyyy

Kollar på Titanic! Ovanligt va? .. No it isn't.. Men jaja :) Saga ligger och sover i min säng som vanligt och jag är nyduschad och har haft honung i både ansikte och hår, det ska tydligen vara bra så ja testar det iallafall, vi har som tur honung hemma eftersom jag alltid använder de i mitt té :)

Också testat olika grejer på min kamera men fattar nada.. Jag är inte så teknisk av mig men so what,
jag klarar iallafall att ta en bild, ladda in och tömma minneskort, de är ju en riktigt stor grej..
 
Ska leta efter denna, den e så sjukt rolig att läsa HAHA, har fortfarande två flyttkartonger kvar i mitt rum, trots att vi flyttade för typ ett år sen..
sen : Godnatt peeeeyyzz and löww / MiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se