Tusentals bilder?..

För det första, det är så gryyymt kallt i mitt rum.. och vill inte stänga fönstret, känns så instängt då haha.

 
syster, sminkad och jag vet inte vad.. reggaeton ligger där som en säck


R & saga, i darin keps HAHAH


Rebec och saga, hon ser inte såå glad ut..

Bror röker vp :P

jag ser ut som ett mongo.. och sen ser inte mitt hår för fräscht ut ..

jag och brur.. ser man att jag är fem år äldre :)? HAHAHA

Assiya och Rebecca

Brorsan och jag igen, jag vet att han är brunare.. haha

Puh! Ett album är borta, men typ alla hamnade i rebeccas dator, sorry gaal §

Mina katter gör extrema grejer, i min säng..

Söta som få, Reggaeton och Saga en annan natt än bilden lite längre upp

Mitt hår efter assiyas miljarder flätor hon gjorde på mig hahah
 Saga's fina flätor jag gjorde på hennne :)
Mina ögon, och Assiya och jag, vet inte riktigt va vi gör

Helt misslyckat försök .. försökte fixa nåt sorts collage .. men jaja! haha inte ens texten syns.
 Omgjorda :)
Jag i bad, omgjord. Sen är det nån skämtgrej haha
Rebecca och jag i bad, omgjord. Saga sööööt :)
Sascha som vanligt klättrar på mig, Saga så fin.

Okej de här vart vääääldigt många bilder. Säkert vissa har jag redan lagt upp.. Nu ska jag fixa lite till sen försöka koppla in den andra, hörs om en stund, pussssss :)

Peyyyz / MiiiiQa

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ush ja hatar mjlk:D

2009-03-12 @ 18:25:23
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst

fina bilder! :)

2009-03-12 @ 19:04:59
URL: http://Http://szerafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se