Svimmade igen

Det blev ingen hemkunskap, film istället med jocke.. Under matten så svimmade jag och vaknade av att nåra lärare var där, har mått dåligt hela dagen är både trött och orolig för tonight och blabla.. Men aja jag fick skjuts av frank, fast fick sitta i lärarrummet vid en data istället så de va rätt soft :), just nu är jag helt slut och är trött som fan.. 

Fan mår bara så jävla dåligt när man bara svimmar ihop sådära, blä..

Anyway såhär såg ja ut idag

Färgad tjocktröja lånad av Rebec, märket Marwin iallafall
Grått brottarlinne från Gina
Och mina Baggyjeans från Bikbok


Är så grovt sugen på typ choklad eller nån glass(Ben&jerrys) Fast min mamma kommer aldrig
gå ner till affären för det, jag själv kan knappt gå för jag är så slut i kroppen, kanske ska sova ett tag
men får se hur det blir med det ;)

En bild på Sascha och mig i början på hösten, GALET liten var hon!

Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst

Åh. sööt!

2009-03-16 @ 17:03:55
URL: http://Http://szerafia.blogg.se
Postat av: Gynning

Krya på dig! Inte kul att svimma, jag gör det jätte ofta

2009-03-16 @ 17:16:12
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se