våfflor

De blev en våffla med sirap till middag, en middag som mamma bara gjorde snabbt .. :) sen har jag bara suttit och löket framför DSet och spelat supermario, ja fixade en värld iallafall.. hahaha.
Jaa.. jag sover nog inte hos papí inatt, men mina syskon gör det iallafall och min mamma och min storebror ska ut ikväll och festa lite. Så jag blir ensam tonight again.. Väldigt ovanligt :) sajjk.,

Aja, trots att jag har fått till håret idag så satte jag på mig den här OTROLIGT fula mössan, men såååå skön..

Den e så kort haha..
Jaja jag ropar nog assiya & rebec o komma hit =)
peeyyz and löw / Yooour MiiiQa

Kommentarer
Postat av: isabell

sv

tykcer att din är super.

Det bror på hur du menar med "fixa " :)

2009-03-06 @ 18:05:35
URL: http://miniizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se