blond inuti?

Daniel och hans tjej har vart här, snackat o så blabla som vanligt hhö :)
ja tror hans tjej tror att ja e sjuk i huvudet..  de skulle va kul :)! haha

Dom ska iallafall sova här inatt.. men dom åkte till vällingby för att se på film o sådära så dom kommer hem rätt sent tror jag haha :P Vi åt hemmagjorda biffar och egna potatisklyftor med bearneissås, trodde bara vi skulle äta potatis HAHA, vilken tur att det visade sig att ja trodde helt fel !

Just nu har jag väääldigt tråkigt, har målat grön och blå ögonskugga på mig, vet inte varför men alltid när jag har tråkigt gör jag nånting konstigt, funderar på att klippa jeans till shorts nu också..

En sak som hände precis
Mamma:  *blabla * ska åka till holland
Jag: Haha holland låter så tråkigt, typ dystert
Mamma: Tycker du? Nää de låter roligt när han uttalar det, typ hööuulländ
Jag: Haha aa.. men du skulle väl hellre åka till italien än holland?
Mamma: Nää de skulle nog vara rätt roligt i holland, amsterdam o sådär
Jag: Ja men amsterdam skulle fan va roligt tror jag !
Mamma: Men gumman då.. Hängde du inte med på lektionerna? Amsterdam ligger i Holland

Jag tänkte, skrev upp det här, och sökte på internet
Och ja mamma grattis! - Amsterdam ligger faktiskt i Holland..

Ibland är jag lika dum som jag ser ut
peace and loooooovöeeee / MiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se