möppe

Äntligen kom jag in på bloggen! Jag fick ringa och förklara för Lawin hur man skulle öppna garaget, kicka igång moppen eftersom elstarten helt plötsligt inte funkar.. Men ja ;) Han och André kom till pressbyrån och eftersom Lawin bara kört moppe typ två gånger förut och så gärna ville köra till jordbro själv så satte jag mig bakom André, kändes lite tryggare eftersom han har haft sin moppe ett tag nu ;)

Aja kallt som fan var det, fingrarna var is.. Men nyss åkte Lawin ut med sin lillebror och körde hehe, snacka om att bli utnyttjad..

Aja jag blir kvar här inatt, och jag fick låna datorn pågrund av hans moppemissbruk så de e rätt nice

Hittade den här på lawins dator haha så slängde in den.
peeyssss and löööw / MiiiQa

Kommentarer
Postat av: Anonym

haloo :) kikar in och säger godnatt

2009-03-19 @ 22:18:22
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se